Navigera dig fram här   Tisdagen den 31:e mars 2020
Skoter
Racing
ATV
  Startsida  
  I tidningen ATV  
  ATV tester  
  Quad racing  
  ATV nyhetsarkiv  
  Prenumeration ATV  
  Tidigare nummer ATV  
  Forum - ATV & Quad's  
  Årets ATV  
  Medlem  
   
Användarnamn

Lösenord

Logga in automatiskt

» Bli medlem
» Glömt lösenord?
» Om kakor...
 
  Medlemmar: 14843  
  Antal nyheter: 5536  
  Meddelanden: 68505  
  Sidvisningar:  
  Idag: 5467 st  
  Igår: 5949 st  
  Denna månad:
213159 st
 
  Föreg. månad:
239942 st
 
  Totalt: 73338057 st  
  Senaste 10 inloggade:  
  1. teemeng01
2. TravisKTyson
3. nanyangddmotor
4. poecurrencyigvault
5. Mollitiaotam
6. RemeMoon
7. dvhjdhvjdbj
8. Karinchak
9. brandswitch
10. scom851
 
 
Här är du: I tidningen: 2019, nr 1 > Artikel: TEST Polaris Ranger Diesel
 

TEST Polaris Ranger Diesel

Polaris har generellt sett ett brett utbud av modeller med olika drivningar i sin portfölj. Alltifrån det uppenbara med bensindrivet till elektriskt drivna UTV:er. Nu i år ser man till att göra en helhetsuppgradering på sin dieselflotta då Polaris Ranger Diesel får en rejäl ansiktslyftning.

Polaris uppgraderade sin plattform på UTV sidan redan ifjol med sin Ranger XP 1000. En plattform som tog komforten till nästa nivå. I sitt sortiment har man sedan tidigare en diesel UTV, men då både plattform och motor har ett par år på nacken kände man att det vara dags för uppgradering på alla fronter till ny och modern status. I Brexits mecka, och i terrängen intill Englands största insjö, så fick vi möjlighet att köra och testa denna nya modell på riktigt utmanande terrängbanor som i normala fall används för utbildning av räddningstjänsten.


Missa inte alla nyheter och tester.

Prenumerera
Prenumerera och spara och slipp söka tidningen i slutsålda butiker!

Lösnummer
Köp ett lösnummer hitta närmaste köpställe här!

 
 
 
Besöksadress: Gräddvägen 7, Umeå | Adress: Gräddävgen 7, 906 20 Umeå | E-post: info@skoter.se | Telefon: 090-149370 | Shop: shop.atv-quad.se